onsdag..

..skulle det kunna vara..

ingen aning ärligt talat. det enda jag vet är att jag är ledig och nöjd.
hade jag varit någon annan hade jag tyckt att den va lat

men sånt är livet antar jag

vaknade inatt och fattade ingenting. hade drömt stans sjukaste dröm som jag inte ens tänker dela med mig av.
det är lika bra, vill inte förstöra er underbara onsdag (om det nu är onsdag vill säga)

idag ska jag inte göra något vettigt tänkte jag. jag har bestämt mig för att gå ut och gå en riktigt lång promenad och det känns motiverande tills jag tittar ut och ser molnen och hur jävla mycket det blåser. egentligen är det bara min lathet som letar ursäkter men man kan ju försöka haha

och så ska jag och mamma mysa. hon är sjuk och jag är lat. bra kombo.
gör nåt vettigt av er dag för det tänker inte jag göra. adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0