orkan

vet inte hur ni har det, men här har det varit orkan och schizofrent väder hela dagen.
ena stunden regnar det, andra stunden skiner solen och man får ta av sig jackan
tillslut gav jag och aisi upp och dejtade soffan istället. topmodel föralltid.
idag har jag dessutom varit en himla bra dotter och lagat laxbiffar med sallad till mamma
erkänn att ni vill hyra mig för en dag??

utöver det har jag både hunnit färga håret och fixat med andra kvinnliga saker.
nu är jag ok igen..

jag aisi och mamma har annars haft en himla mysig dag som vanligt.
så sjukt skönt att vara ledig och dagens stora kors i taket är att
the work inte har ringt och kidnappat mig. men imorgon kör jag 8-16.
gaah 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0