semesterlängtan

på midsommarafton börjar min efterlängtade semester.
i 11 dagar är jag sedan stört ledig och bara fri som en fågel
för folk med fem veckors semester känns nog
dessa dagar som en lite fis i rymden men för mig är det rena lyxen.
har dessutom semester samtidigt som emma vilket inte
gör det hela sämre. gud så skönt det ska bli!
håller mina tummar så det gör ont för bra väder också.


idag ska man rösta på nåt med EU. vet inte ens vad det är jag ska rösta för?
men jag vägrar vara en soffpotatis så jag tänker dra mig iväg i
spöregnet för att lägga min blanka röst.
gillar hon gamla tanten som vill att grisarna ska ha det bättre men
jag tror det får bli blankt ändå. tycker det är fel att rösta
när man inte är insatt eller verkligen vet vad man röstar på.

nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0