SOLSEMESTER

idag förstår ni har jag mått som en prinsessa. har spenderat hela dagen på en solsäng med min braiga bok. det här med semester tycker jag är underskattat. skönt är det minsann, synd att det bara är en vecka dock. skulle sitta fint med en månad, minst..

nu ska vi kanske inte tala om att jag har fått storstryk i kubb av emma, men men, så var det.
man kan inte vara bäst på allt utan måste överlämna lite roliga saker till sina medmänniskor.
generöst av mig, i know

kanske man ska duscha så folk vågar vistat kring mig. är dock rädd att den lilla brännan jag har åstadkommit idag ska rinna av mig om jag ställer mig under vattenstrålarna. haha när jag var liten frågade jag farfar om han verkligen var solbränd eller om det bara var smuts? frågar man inte får man aldrig någonting veta.

ikväll vankas det beck. ett skepp kommer lastat med supermys

Kommentarer
Postat av: Christoffer

puss på dig <3

2009-06-22 @ 22:02:00
URL: http://blogg.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0