sömny

just nu är jag sömny.

imorse bar det av till jobbet som vanligt. höll på att riva hela huset eftersom pappa alltid väcker mig genom att retas. idag var det dags för "dra i stortån och kittla under foten tills matilda blir så arg att hon vaknar och flyger upp". och ja, det va väl i princip vad som hände. aisi levde rövare imorse och skulle busa med grisen mitt i all röra. ja det är ju tur att någon håller humöret uppe. på jobbet var det runtkastning som gällde och varför är jag inte förvånad.

jobbade till fem och sen åkte jag och pappa till sirishof och hälsade på farfar.
favortifarfar..
vi kollade på fotboll och det var hur mysigt som helst.

christoffer nästa och en lyxmiddag på det.
sallad kyckling och vitlöksbread satt rätt fint efter en slitig dag på maxi
nu ska jag däcka i soffan med min man och nya elle-tidningen för imorgon sägs det bli kaos

natti natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0