välkommen stress!!

hej mina underbara
ja nu ni. nu är det tydligen dags för den värsta veckan någonsin i handels-världen, vad gäller matbutiker alltså.
midsommarveckan sörrni . trodde det var julen som var högtidens kung men ack så fel jag hade tydligen.
har dock blivit begåvad med sköna 9-17 och 8-15 pass hela veckan. aah man tackar.
ska bli skönt att få lite icke-mongolid dygnsrytm igen

är så slut så jag orkar liksom inte dra mig in i duschen även om det är det jag SKA göra nu.
sen ska jag plocka lite innan det är sängen som gäller.

jag hinner inte med så mycket när jag har dom här jobbpassen.. så det finns inte så mycket roliga sagor att berätta för er.
snart ska jag kanske kanske kanske göra något roligt! haha
men det som verkligen sätter plus på dagen är att underbara amanda och emma jobbar med mig nu :)
även om man bara hinner prata 5 minuter om dagen så är det verkligen så himla kul och värt :)

ne ni dusch nu! och imorgon hjälps vi åt att hålla tummarna så det blir bättre väder tills midsommar!
TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0