what a day.

vilken dag! helt underbar, precis som det här med sommaren ska va!
tog bussen vid 9 med joanna hem till emulie och charlie
sedan styrdes stegen mot konsum där snälla sara hämtade oss.
destination pool och sol hemma hos sara och det va helt sjukt skönt
premiärdoppet idag, inte illa! har solat som en tok och haft det oförskämt bra med andra ord.

nu sitter jag här och försöker släpa mig in i duschen.. går sådär eftersom jag är
rätt mör nu. lite solexem trots att jag har solskyddsfaktor 356 eller nåt.
som vanligt, jag ska tydligen vistas i skuggan tyckte gud.

nåja. har iallafall kommit på att jag ska ha pool när jag blir stor.
typ 40 år gammal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0