lördag

lördag började med jobb och slutade med utekväll med mina kvinnor. började med att joanna, emilie och maja kom och gjorde mig sällskap med massa prat. är så himla mysigt när man träffas, det händer typ aldrig längre känns det som.
sedan bar det av till njuta där vi mötte upp maria, ida, sandra, hanna och josse. beställde mat och grejer, men marias och hannas foodie kom inte samtidigt som våran. tänkte väl bara att det dröjde lite men efter typ ännu tjugo minuter får vi veta att dom har "glömt bort" deras beställning och att det helt enkelt skulle ta ännu längre tid? blev en hel del sura miner vill jag lova och när vi andra var klara fick dom sin mat. dessutom fick dom inte vad dom hade beställt från början och det var väl inte helt nöjda som vi gick därifrån. men men, vad ska man göra?


vi gick vidare till thao och där var det typ lebbkväll. längst hår under armarna och minst smink kommer in gratis typ.
jag vet att det är internationella kvinnodagen idag och att det är jättefint och bra, men hallå?
men behöver inte va ful och lukta hårsvett bara för att man tycker att kvinnor ska ha samma rättigheter som män.
finns hur mycket snygga "feminister" som helst och dom håller jag helt och hållet på.
någon som är med på att utrota tjejer som ser ut som killar? haha
ska bli min nya grej
men vi blev inte så långvariga. de var rätt otrevliga där också och skulle ge mig en grå fjällrävenjacka när jag skulle ut som grädde på moset. skulle jag vilja ha den skulle jag väl köpa en sån?

gick hem och sov. kändes bättre.
tack tjejor. i love you
ps jag har stulit bilderna hoho

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0