MORNINGS!

god morgon, eller förmiddag mina trogna. har vaknat cirkus 465 gånger inatt och trodde att jag skulle dö hälften av dom.
först fick jag kramas med aisi och då blev det bättre. sen fick jag dricka te och kika ut genom fönstret klockan 02.10.
sen dricka vatten. sen slå på tvn och sen slå av den. försöka sova. hur fan kan det va så svåååårt!? den som skjuter av min näsa och tar sin an min hals kommer jag prisa. högt.

nåja. vaken sen halv nio. trött och sleten och låter som en alkis när jag pratar. men vad gör det? det värsta av allt är att jag svettas som en vasaloppsåkare med dålig kondis. av att bara sitta stilla i linne och inget mer typ. hur ska det gå när jag ska svänga runt på jobbet mellan 16 och 22? inte fan vågar jag sjukanmäla mig..

nåja. dusch och nerkylning nu. firar ju en halvledig dag med mina underbara mami som säger att det är synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0