på bättringsvägen?

blev en riktigt mysig dag även om jag har varit lite sliten. tackade nej till jobb idag och tur var väl det? hade snorat ner en och en annan kund idag annars + att febern inte gav sig förrän framåt kvällen. jag och mamma åkte till marieberg och inventerade lagerhaus. hittade massa ljus som luktade både det ena och det andra och 1000 andra grejer jag ville ha, men det får vänta. sen blev det lite fika och sedan bar det av till hunddagis och hämta aisi. man känner sig ju inte älskad med tanke på hur mycket alla skäller när man kommer dit. återstår o se hur det är med den saken.
 
har nyss gjort hallon och mangosmoothie och funderar starkt på att uppsöka sängen snart. sömn är bästa medicinen mot förkylning har jag hört.. haha. blir lika svårt att sova som alltid när jag ska sova själv dock.


tur att jag förpassade den här hårfärgen till närmsta soptunna ganska snabbt.
lite för mycket svenska kyrkan för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0