skipp skipp



skippade gymet eftersom dygnet har för få timmar. så kan det gå
for till haga och läste 100 nummer träningstidningar och solade istället.
haha det är så man ska göra har jag hört.
men det blev en långpromenad med pappa och aisi ikväll.
mina lår har inte tinat upp än. men det va skönt :)

hittade mina skor jag ville ha också till en trevlig peng.
en svart mjukisdress la jag också lägga vantarna på.
bäst att passa på innan någon annan gör det, har jag hört.
sitter mest och har emma-abstinens och vill träna nu.
kommer inte orka släpa mig iväg imorgon bitti innan jobbet.
får kanske bli på fredag? var ett jävla företag med det där skägget också.
fan.

nåväl. kura ihop sig i emmas säng på övervåningen eftersom jag är för mörkrädd för att sova
i min egen på nedre plan ensam. får psykproblem av att sova själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0