tant ågren



tant ågren är på besök eftersom jag inte vill jobba idag.
känner mig som en otacksam liten snorunge som
bara vill ligga hem och gotta sig.
att jag har jobbat sju dagar i rad och dessutom ska jobba hela den
kommande helgen + inventering 06-19 på onsdag tänker jag inte på.
tror att jag kommer bli sjuk i huvet om jag fortsätter såhär,
inte ens kan unna mig själv en ledig dag.
snål är jag också. började nästan grina när jag fick min senaste lön
som jag tyckte va "dålig". fan tänk på barnen i afrika eller alla
barnfamiljer och stackars pensionärer och alla andra
 som inte har några pengar. nu är det ändring!

jag och sandra har varit på solsemester i haga.
simma, bubbla och sola
så sjukt jävla skönt att jag trodde jag var i paradiset ett tag haha.
ska drutta iväg till gymmet och senare ikväll. vid kl 6 kanske. eller 7.
ska gå ut med hundmysan nu iallafall. så hon får rulla sig i snön o busa.

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Vet du en sak; när jag såg den här bilden så tänkte jag att det nog är som så att du fick alla mammas och pappas vackra gener - jättefin bild! Har jag några vackra gener så syns de definitivt inte idag - jag försov mig i morse och hann inte tvätta håret så det finns en risk att jag skrämmer bort folk som jag möter idag ;) Puss till dig <3

2009-04-01 @ 10:57:16
Postat av: söstra di

Så fin du är på den här bilden:) Fast du är alltid fin... ;)

Puss till dig <3

2009-04-01 @ 12:57:16
Postat av: söstra di

ojdå - det förra inlägget "så fin du är på den här bilden" - skulle ligga under bilden på howie, men jag råkade skriva in det här i stället... Ni är ju lite lika, howie och du ;)

2009-04-01 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0