high five

den här dagen faller inte inom kategorin "jättelyckade" dagar faktiskt..
var en knepig dag på jobbet plus att jag kom hem typ 1 timme senare än vad jag hade tänkte mig
handlade och gick och terroriserade pappa med min cykel som va störd.
gick inte att cykla på utan att få hjärnskakning
hela hjulet va typ förstört så då fick vi köpa nytt och skruva fast
det va som ett helt företag och jag bara gnällde
och pappa frågade 256 gånger om jag visste hur snabbt det gick att byta ett hjul?
nä, det visste jag inte
men nu vet jag!
sen tiggde jag skjuts :) hähä han är snäll min lilla gosefar
sen kom jag på att jag ska gå upp kvart i fem nästa vecka
då fick jag ångest och den håller i sig.

och justdet: HIGH FIVE jag har städat :) och diskat. och skurat. och slängt reklam
duktig tjäj. bara torka golven kvar. och städa soffan där mina ton med kläder ligger.
kommer bli svettigt.
nu är det matlagning på g också.lax och grejer.
börjar känna mig läskigt hemmavan här.
sen måste jag göra den där atg-lotto grejen på datan så jag får en biobiljett,tacktack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0