äckelvecka

hallå. nu börjar min äckelvecka och min kommande äckelhelg. vet inte om jag kommer överleva spektaklet.
det återstår att se.

idag är det iallafall måndag och det är helsjukt. känns som lördag eller söndag. vill bara vara ledig och just ledighet kommer imorgon och på onsdag. ska bli helt knäppt skönt att vara helledig.

idag skulle det vara en converseköpar-dag, men jag kan inte bestämma om jag vill ha korta eller höga. så det är väl lika bra och vänta. annars blir jag som ett barn när jag ångrar mig.

dagen blir nog lite motion och shopping, om jag inte känner helt fel nu. behöver en hel del grejer (säger vi)
sen jobb i de långa fyra timmarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0