dagen efter dagen före

herregud. det märks att man börjar falla ur gängorna. igår var det kalas för josse som har gått och blivit vuxen.
och redo för systemet. började med stress efter jobbet och fix och trix i omklädningsrummet med strumpbyxor, smink och kläder överallt. förpartajet var hemma hos emma där det var fint och mysigt. sen blev det frimisutgång som grädden på moset. ärligt talat hade det kunnat vara mer lyckat, många har en förmåga att bli som aggressiva pitbullar så fort de kommer utanför dörren och får chansen. men i det stora hela var det himla trevligt att träffa sina kvinnor.

idag är jag dock inte lika pigg. och den ordinarie frågan: hur fan kom jag hem?
vet inte riktigt hur jag ska orka leva i den här kroppen idag, men det får lösa sig
på något vänster. att jag dessutom ska jobba ikväll försöker jag förtränga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

instämmer helt om den där delen om pitbullar! haha saknar dig matilda, det var kul att träffa dig i helgen! <3

2009-05-11 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0