honey im home

hemma sent som vanligt. och sur som vanligt. imorgon släpps fashion against aids grejen för h&m och min plånbok ligger i skåpet på jobbet. HALLÅ!? tillsammans med kaffet jag hade sett fram emot att dricka imorgon bitti..
det vore ju dumt att ha lite flyt.
MEN jag har flyt. imorgon ska jag till min nya avdelning och pyssla i 4 timmar.
ska bli himla festligt tycker jag. sen hem till min underbara voveee!
(och mamma och pappa förstås)




christoffer är som en liten fnissig, 14 årig tjej och jag är bara standard
ungefär

idag är det en 27e vilket betyder att jag och christus firar våran dag
vi är rätt noga med det här
vi har en flarra med champagne som står och väntar på tvåårsdagen
snacka om att gå in för det

nu ska jag få se rent hus. då kanske jag blir glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0