jag är less

måndag och gud har kissat på sig. jävlar vad det regnar.
jag och aisi har firat den här underbara morgonen med att sova.
och återigen sova.
fyfan vad jag hatar att sova bort dagar, att typ vakna klockan 12 och inse att
dagen förmodligen inte blir bättre än såhär..
ska snart iväg och jobba dessutom, vilket jag är riktigt less på nu!!
15 dagar med bara en dags ledigt är för mycket för mig.
jag vet inte hur det är med er.
idag ska vi tydligen få sommarscheman också.
vet inte om jag ser fram emot det eller hur det nu är med den saken..

det värsta när det regnar är att jag inte har några skor att sätta på mig.
är dom inte vita så är det hål i dom. och är det inte hål i dom så är dom fula

ja ni vet hur det är. nu har jag tydligen bråttom också och har liiiite att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0