långhelg


sjukt lång helg.
känns som om helgen har varit en hel vecka. så man ska inte klaga.
emma är fortfarande kvar och ska inte åka förrän imorgon bitti
ännu en anledning att inte klaga.

jag va nyss ute och hoppade på studsmattan. studsmattan som
sprider skräck iår. jag är helt säker på att den kommer gå sönder
efter att ha stått ute i två vintrar och snöat inne. efter alla
klipp man har sett på americas funniest home videos med
tjockisar som hoppar genom mattan ser jag ett snarlikt skede
framför mig. eller för den som för stunden ställer sig på helvetet.
vi får väl se hur det slutar. men idag höll den och jag är rätt skakis
i benen. fan va allvarligt jobbigt det är alltså.

emma är ute och rör på påkarna. sen ska vi åka till marieberg och
förmodligen införskaffa en ny sambo till mig. en liten nikon-kille. ska bli
himla spännande. nu ska jag duscha så jag kan vistas bland folk
hola 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0