lyckligt ledig



alltså tant ågren är på besök som vanligt när jag säger NEJ fastän dom vill att jag ska komma
men jag hade aldrig sagt nej och jag inte hade velat. alltså bajs jag är så schizofrenisk.

idag är jag iallafall ledig och tänker vara det! har hittilss vaknat bredvid en snarkande christus,
sovit på bussen, varit o handlat, motionerat mig och haft det mysigt med aisi och mamma.
himla bra början på en himla bra tisdag säger jag. nu är jag dock lämnad åt ödet..
ska pyssla med bilder till mitt rosa album och duscha. typ det jag har som mål idag. duscha.
haha hemsk människa
men sen kommer papi hem och honom saknar jag fy farao

sen skulle jag vilja ha lite klarhet i vadtusan väderguden sysslar med? snacka om att inte
sköta sitt jobb. hur har han tänkt sig? att det ska vara vår och sommar på förmiddagen och
sen ska det helt plötsligt bli höst och vinter så fort klockan passerar 12. det är helt iskallt ute, och
idag är det den 12e maj!? nej, han måste vara full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0