matthuvve

imorgon är det premiär för matthew williamson´s samarbet med h&m.
det kommer förmodligen vara slagsmål, tillochmed i våran lilla stad.
jag kommer inte vara där.

men mycho snygga grejer, måste jag säga..
detta skulle jag lätt slå till på om jag inte slog till på så mycket annat
finns en skitsnygg ceriserosa väst som jag skulle villa sätta tänderna i.

MEN:
en rolig sak. varför ser alltid alla killgrejer så jävla roliga ut?
finns det ärligt talat någon som vill klä sin karl i dethär?
det här ska jag hänga på låset för att köpa till chrisoffer:

en jobb-outfit, en strandoutfit och en partystass
tror ni han skulle uppskatta?
jag skulle få sova på soffan i tre veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0