sundag

gudarns vilket väder denna söndag bjussade på.
började med solning i trädgården innan mamma åkte till jobbet.
sen åkte jag och pappa till tant grön och införskaffade blomma
till farmor&farfar och sladdade sedan dit för grillning.
himla mysigt som vanligt, de är så himla söta och mysiga.

hann även med en snabbvisit hos sandra där jag träffade henne och anna
inte så dumt :)
gav mig ut för lite motion senare på kvällen men jag känner
fortfarande av förkylningen så det blev rätt halvdant. så jävla kasst.
annars.. ne inget. har bara varit skönt att vara ledig och
suga i sig lite sol. imorgon vankas det pool och sol har jag hört
vilket låter väldigt lockande vill jag säga.

nu ska jag nog sova. men först slåss med mitt humör...
men först ringa christus och be om ursäkt för att jag är en
sursill.
haha illa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0