tors - dag

eftersom jag har en sån otroligt hajpad mobil så måste jag visa fina bilder.
ärligt talat jag börjar hänga efter i utvecklingen..




imorse var jag på promenad i paradiset
på boglundsängen bakom pappas jobb och brevid mitt jobb
så finns det typ ett naturreservat/motionsspår. alltså det är så fint!
för er som tycker vädret har varit kasst kan jag säga att så
var inte fallet klockan 7 imorse. då sken solen! och runt spåret
finns det små svarta lammisar som jag ville ta med mig hem :)
haha så sjukt söta så jag började nästan grina. nörd
sen jobbade jag och var sur hela dagen.
fan sluta slänga omkring med mig? vill jag springa runt där
så ber jag väl för tusan om det? ne sluta upp.

nu är jag ärligt talat så trött att jag vill spy. nej men nästan
så jag funderar på att ge mig ut på en motionsrunda och
få lite luft. skulle va skönt, eftersom jag har varit instängd i 8 timmar.
sen blir det nog att dejta sängen
kommer sova som en stock kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0