im freeee

onsdag vilket betyder LEDIGT. FREEE. DAY OFF.
den höll på att börja dåligt för jag höll på att hamna i hjortkvarn.
haha helt sjukt. skulle gå på bussen och i sista sekund ser jag att det
står HJORTKVARN via pålsboda. snopet.

nu är jag hemma iallafall. inte i hjortkvarn. jag och aisi har varit
ute och myst och nu är det dags för den största bedriften det
här året; garderobsstädningen. och det är behövligt, tro mig.
allt ligger i en stor hög på översta hyllan och varje gång jag
ska klä på mig så hittar jag ingenting. INGENTING och så
grinar jag och säger att jag fattig och inte har några kläder.
säkert, ta den om rödluvan också.
jag har så sjukt mycket fina grejer som jag aldrig ser röken av eftersom
dom ligger ihoptryckta någonstans.
men nu ska det bli ändring.
hallonsmoothien håller mig vaken, får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0