emma helg

jag har haft en super-dunder-mysig helg med emma i göteborg! åh herrejesus vad det var roligt att hälsa på!
men varför går en helg så fort? helt plötsligt sitter man på tåget och det känns som om man bara varit och vänt på centralstationen ungefär. jag är duktig på att hänga läpp för sånt jag inte kan göra något åt.

nåja, resan började sådär. blev hundbiten på örebro central och fick sitta bredvid ett riktigt måndagsexemplar på tåget. men sen blev det bara bättre. vi har verkligen haft det mysigt!

blev bara som en säck potatis nu när jag kom hem.. hängig och hopplös haha.
hatar när det blir såhär.
försöker vara superwoman men jag är dålig på det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0