grisvaccin

planerar att bege mig till örebromässan för lite injektion på onsdag.
kanske har hysterin lagt sig litegrann då?
christoffer sa att det va bilkö ända till vm-media och
i bromma fick de vänta på vaccin i fem timmar.
herregud man hör mycket, men jag vill inte chansa..
man kan ta för andra skull om man inte kommer sig
för att göra det för sin egen skull!!

nu har jag varit duktig tjej. jag har bokat bussbiljett till sthlm och kollat upp
lite telefonnummer jag ska ringa imorgon. har bestämt med pappa att
vi ska övningsköra imorgon kväll också, och jag tänker söva mig med teoriböckerna
ikväll. får lite små-ågren över att jag inte tar tag i skiten...
men men

NU: årets första glögg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0