life is good

måndagen var ju som bekant den absolut äckligaste dagen i mannaminne
rev en hylla på scorett, glömde skorna när jag skulle till gymmet, grinade
som ett barn över mina vader och gud vet vad.
det hela slutade iallafall med att jag somnade som en stock, helt slut
efter allt jävla trams och vaknade upp till en förhoppningsvis bättre tisdag..

och så blev det ju.

hade utbildning och möte på jobbet, sen jobbade jag till kl 17.
efter det var jag i hovsta hos familjen frantz hela kvällen,
vilket verkligen var jättemysigt :)

och idag känns det också lite bättre än den där jävla måndagen som borde
raderas ur minnet illa kvickt!!! fyfan för såna dagar!

idag ska jag städa min garderob.. är ledig och känner att det verkligen behövs..
ska dessutom packa träningsväskan för ikväll är det aerobics med ida på friskis som gäller!
high five!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0