meningen med livet

är det det här som är meningen med livet?
att sitta på ica och ta emot skit från bittra kärringar för 100 kr i timmen?
ett jävla öde isåfall..
(de kan väl iallafall komma en söndag när det är dubbelt upp med OB?)

idag är jag ledig och njuter av tystnaden.

har dessutom ringt runt till hela vårdsverige för att få lite klarhet i hur sjutton jag som äter penecillin ska vaccinera mig nu eller vänta. ingen vet, ingen vågar svara. alla hänvisar vidare. nu får mamma ringa, haha.

längtar till något annat.
ska man våga göra något drastiskt?









Kommentarer
Postat av: Christoffer

När tog du den där bilden på mig? ;)

pusspuss

2009-11-19 @ 14:40:33
URL: http://blogg.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0