oj.

här ekade det tomt ett par dagar såg jag nu. men jag antar att jag haft annat för mig.

i måndags var jag i huvudstaden stockholm och hälsade på amanda och fredrik.
det var sjukt kul och måste göras om, om inte allt för länge!

just nu är det mycket som är toppen och mycket som botten.
advent, december och allt är ju självklart toppen men även solen har
sina fläckar. antar jag..

känner att jag slösar bort min tid. jag är ung och frisk och har så mycket jag kan göra förutom att sitta på ica. det är ju ett bra ställe att jobba på när man vill tjäna pengar och fundera men det känns det som om jag har gjort ett bra tag nu. har skrivit ner saker jag vill göra, se och uppleva. alla är vi olika och jag vill inte ha det såhär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0