söndagspyssel

fredagskvällen spenderades alltså i garphyttan hos emilie och robin.
det var verkligen kul att träffas, och för en gångs skulle var vi nog "alla"?
himla kul i vilket fall som helst, och jag hade faktiskt med mig kamera
så när jag får lite ork i kroppen kommer bilder från fredagen :)

igår jobbade jag mellan halv 11 och 5 och sen bar det av till hovsta
firade amandas födelsedag som egentligen är på måndag och så där.
var sjukt trött och hade ont i magen men jag är glad att amanda
övertalade mig att gå ut sen! det blev strömpis och det blev hur kul
som helst! eeeeh.. funny.. kul.. haha

imorse tänkte jag träna men kära nån, mitt huvud kändes som ett bowlingklot

nu ska jag snart jobba..
KUL LIV

hejmeder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0