super

kom upp i skaplig tid trots allt :)
vid 8 masade jag mig upp och det var sjukt mörkt ute
minns i somras när jag började 7 och solen sken när
man cyklade iväg.. och det fortfarande var ljust när man
slutade vid halv 11. det var tider det. nur är det ju typ kvällsmörkt vid
kl 5. men det är rätt mysigt det också. då får man tända ljus o ha sig.

har varit och hämtat tågbiljetterna tills i helgen och
köpt en ny rouge på make up store.
sprang förbi stadium och hejade på linda också

nu ska jag smita till jobbet om sisådär en halvtimme.
jobbar till 5, så man ska väl inte klaga?


Kommentarer
Postat av: Christoffer

puss <3

2009-11-03 @ 15:36:56
URL: http://blogg.qrizze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0