födelsedag x 2

idag är det som sagt mamma och sandras födelsedag :)
55 och 20 år fyller de, så halvjämt och jämt. det måste ju firas.

vi var vi uppe vid kl 6 och grattade mamma innan pappa åkte till jobbet, och aisi skulle vara med och öppna som vanligt. sen sov jag en stund till för man kan ju inte gå upp kl 6 när man är ledig :P

jag och aisi har varit ute längelänge på förmiddan och rört på oss. sköööönt för det är fint väder :)
nu ska jag åka o jobba, eller jag ska försöka kika lite på stan innan. är egentligen inte så peppad på att sitta inne en dag som den här men det blir ju vad man gör det till. imorgon börjar jag ju inte förrän kl 4 :)

mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0