frissan

idag har jag gjort något jag inte gjort på många, många år
jag har varit hos frisören
vardagsmat för många men typ rena skräcken för mig

min erfarenhet av frisörer har väl kanske inte varit de allra bästa,
utan snarare någon som försöker leka hår-hitler och tycka si och så
och det hela har alltid slutat med att jag storbölar för att jag ser ut som en tant.
ÄRLIGT!
men idag har jag ändrat mig.
var på "min syster å jag" hos den bästa frisören! hon var verkligen superduktig!
förut har det alltid varit "nej, vi måste typ snagga dig för annars kommer en skata bygga bo i ditt hår"
men nu var det mer "vi tar så mycket du tycker är ok"..

hujeda mig, gå dit om ni har frisörskräck. sen att de är sjukt trevliga och har det hur fint som helst där, det är ju bara grädde på moset.
jag är ialla fall nöjd även om säkert 10-15 cm ramlade bort. men nu kanske jag slipper mina oönskade dreadlocks! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0