gud finns

jag tror att jag har sett mitt julschema
jag älskar mitt jobb just nu, haha
tidiga dagar kommer vara julens melodi!



i helgen är det halloween, alla sånadär spektakel är mysiga tycker jag
när man får pyssla och ha det mysigt :)
ska på halloweenpartaj på lördag och på söndag är det dags för
den årliga allhelgonamiddagen med släkten på pappas sida :)
emma kommer heeeeeem. åh

imorgon är det sista dagen på intensivteorin :) jag somnade där idag..pinsamt!
men det är inte mitt fel att jag jobbar till halv 11 och får gå upp i ottan.
haha. gud.
men jag har fikat med ida idag iallafall :) det var myyyysigt

nu måste jag snart sussa. annars kanske jag tar mig en powernap imorgon också--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0