överkörd

igårkväll började jag känna lite halsont på jobbet
kom hem och mådde ännu sämre.
idag mår jag som något överkört, alltså helt ur fas!
ont i halsen, huvudet, magen, snorig och hostig.
men har man ingen feber får man inte stanna hemma från
jobbet. vi får se hur det går, det är dessutom en lång dag..

igår kväll skulle jag och christoffer lyssna på P3 Dokumentär innan vi skulle sova.
"Bombmannen" skulle det handla om, vem nu det är..
jag tror att vi somnade som två stockar båda två för jag minns inte speciellt mycket :P
haha så lustigt, det är sövande att lyssna på saker.

imorgon bitti ska jag till frisören kl 8.00
tänk om de portar mig för att mitt hår ser ut som en risbuske.
SCARY
0





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0