tjing

dagen sprang iväg som vanligt, fixade massa grejor på stan och fick med mig mycket bra saker hem!
både nödvändiga/tråkiga och onödiga/roliga. haha så som det brukar vara :)

och så träffade jag christus ett tag, som pricken över iet. fika och handling blev det och sen for jag hem.
nu ska jag kolla på inspelade matakuten och dricka lite te.
mår dessutom litelite bättre än tidigare idag då jag kände mig som en överkörd padda.
funderar på att kasta in handduken och sova om inte alltför länge faktiskt.

nu jobbar jag till och med fredag kl 22. sedan har jag ledig helg! men det händer mycket den här veckan, mamma fyller år, sandra fyller år och emma kommer hem :) inte så dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0