090909

idag var det en sjukt historisk dag som ni kanske har märkt.
år 09 månad 09 dag 09 klockan 09.09.
självklart var jag vilse i pannkakan och missade hela spektaklet.
om det nu var så mycket och missa vill säga.

åkte iallafall till stan med hanna som jag har lovat att
vara privatchaufför åt när mitt körkort trillar ner.
(det är inte bara hanna, det är alla min bekanta med körkort,
det har nog kört mig ett varv runt jorden tillsammans. speciellt pappa)
vi mötte maria och sandra och käkade lunch på rosalis samtidigt
som vi smidde planer för november. ROM smakar gott. staden alltså.

hem och motionera och sällskapa aisi. nu har jag nyss badat och
luktar som en nyskördad mango, vill jag inbilla mig.
lär ju inte hålla i sig så länge med tanke på att övningskörning väntar.
svett i say.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0