fullt ös



sov som en stock imorse och hade ingen vilja att gå upp.
men iväg till jobbet efter lite frukost och segande.
inser att hela ica maxi är kolsvart. strömavbrott hello typ.
eftersom inget funkar är allt nerstängt och kunderna
står och trampar utanför. ingenting händer.
framåt halv 2 slår strömen på igen, efter typ 4-5 timmar.
helt sjukt vilken tid det ska ta..
nu kan vi det här liksom, nu behöver vi inget mer sånt..
nåja, nu är man ledig imorgon och kan ladda batteriena.

nu är jag bara sursursur för vi hittar inte mitt körtillstånd!
har varit tillbaka till pappas jobb och letat igen överallt, alla
bilar jag har kört med. men neeeej, dumheter att vi skulle hitta.
typiskt mig :)

vart beställer man ett nytt? det måste ju finnas en kopia att få.
behöver det tills på torsdag när jag ska köra på körskolaaaan.
attans, hatar att vänta, det är inte min grej så att säga.

skulle egentligen vilja lägga mig i ett bad men det vore ju dumt
att ha det lite bra en stund. ska plugga jäkla körkortsteori och plågas
istället. åh så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0