ledig daaaag!

tjoho idag har jag varit ledig. sov skitlänge för jag mådde som en knäppgök.
sjukt ont i halsen och i kroppen.
men det var bättre när jag pallrade mig ur sängen vid halv 11 :)
haha man får sova länge när man jobbar sent eller hur är det där?
har jag förresten sagt att jag har tackat ja till svininfluensavaccin? det ska bli
spännande och se vad som händer med det. kanske blir man jättesjuk som vissa blir
eller kanske inte alls?

träffade mamma vid kl 1 för lite pyssel på marieberg. vi hade faktiskt flyt,
även om jag vill ha nya kläder men inte hittade ett skit. bara ljus på lagerhaus
och hårfärg och skor. sånt man egentligen inte behöver men vill ha ni vet.
och granatäpplen på willys. prisa granatäpplen.

vilka är sugna på att köpa kort på friskis? vet att ida har och kanske har maria och linda? men vilka mer vill? :D
jag är jättesugen och vill fler hänka på skulle ju det vara sjukt kul! jaja

nu ska jag ut och försöka springa :D sandra har lärt mig hur jag ska göra nu för att orka :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0