måndag again

hej måndag, hej jobb och ansvar haha

imorse var det dags för körlektion igen, inte det roligaste jag
vet.. mycket roligare att köra hemma med pappa som
man inte behöver vara nervös för att köra med.
ska jag bli den första som kör ihjäl min körlärare?
nej uuusch hemska tanke.
vi höll iallafall på och backa och ha oss i ett bostadsområde
och så har jag fickparkerat. jag tycker att jag är frän.

sen jobbade jag som en tok mellan halv 12 och 7. alla
var snälla och sa att jag nog skulle få körkort alldeles galant
förutom en viss herre som hade hört trafikvarningar på radion....
HAHA eller inte :) ..

alla är iofs snälla och säger att jag kommer klara detta helvete.
den som lever får se, med andra ord inte jag.. hahaha nej nu ni.

hem och äta finmiddag framför televisionen med min alldeles egna gandalf.
filmen var lite konstig och jag såg inte klart.. men men
sängen väntar. trööööt tjej

Kommentarer
Postat av: Ida

haha självklart :) Måste ju pigga upp dina tråkiga timmar på Maxi :P

2009-09-15 @ 10:34:40
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0