mors

har haft en dundermysig helg som självklart var slut alldeles för fort.
i fredags var jag ledig och var hemma och pysslade, vi kl 4 satt jag,
mamma, pappa och aisi i bilen på väg till göteborg. körde en bit ner men
mamma var så nervös så jag och pappa fick byta :P haha nejdå,
men det är jobbigt att köra bil. vi var framme vid kl 8 hos syster emma.
ååh som man hade längtat. det blev en mysig kväll men thaimat och lite tv-tittande.

lördagen var det emmas födelsedag och alla var helt slut av någon konstig anledning.
paketöppning, långpromenad och fika på dagen och matlagning på kvällen.
hur mysigt som helst! söndagen var våran hemfärdsdag och innan vi åkte vid halv 3
gick vi lite där emma och johan bor. myspys som sagt.

på hemvägen körde jag från alingsås till mariestad ungefär. mamma var lugn
och jag tyckte det var stört roligt! haha. sen fick jag sjukt ont i ryggen så
då var det slut på det roliga.

nu sitter jag här och är helslut. har varit ute och sprungit med jordens håll.
mysigaste morgonen är avklarad och ikväll börjar jag jobba kl 17.30.
helt stört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0