onsdagspyssel

imorse fick jag städmani och städade riktigt rent.
helt svettig insåg jag att det är jobbigt att dammsuga
haha, sicken lärdom

åt frukost i godan ro och lästa na och dn,
och i na var det en artikel om någon jävla tomte
som heter nåt med spiik, eller jag vet inte.
men jag är iallafall fortfarande arg för att det
finns så trångsynta människor? så löjliga människor.
så IRRITERANDE människor. någon smart
politiker borde sätta det patrasket på plats..

sen gick jag och storshoppade på åhlens. då blev det bättre haha

ska jobba vid klockan 5. inte glad men vad gör man inte.
promenad dit och det brukar ju höja humöret.

kilade förresten in på bik bok och la vantarna på
den finaste sjalen det här decenniet. sjuuukt fin, jag får gåshud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0