puuuh

det bjuds på fint väder idag med och eftersom jag ska sitta i en bil hela eftermiddagen tänkte
jag lite motion skulle inte sitta fel sådär på förmiddagen. de första tio minuterna gick bra och
det är verkligen skönt att springa! vill komma igång med springandet och jag tyckte det gick lite lättare idag än
sist..
MEN: efter typ en kvart blev jag DÖDSTRÖTT. inte lite anfådd utan det kändes som om någon
hängt på mig ett helt set med hockeyskydd.
det var verkligen sjukt jobbigt. så det slutade med att gick en lång rask promenad i slutet.
men det ska väl va bra för hyddan det också.

nu väntar duschen på mig. lite packning kvar, men sen åker vi till göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0