seghet

imorse var jag surheten själv och tyckte att allt var tråkigt
sen gick jag ut och motionerade mig vid lunch och då vände allt
så nu har jag varit på bra humör här hemma på eftermiddagen
har fått något slags ryck och tvättat alla kläder som jag slängt på
hög i mitt rum. träningskläder och annat.
borde ta tag i o städa min garderob också men det hinns inte idag.
plockat i och ur diskmaskinen och tvättmaskinen. hängt tvätt.

nu ska jag slänga alla mina gamla tidningar som jag samlat på hög.
inte alla förstås, men vissa som jag inte har läst på år och dar.
de ligger bara och tar plats.

sen gick jag och aisi ut och gick. hittade hallon (i mitten av
september?) och aisi sprang som en galning. nu är hon trött och har
somnat som en stock och snarkar. myspussen







nu ni, nu ska jag hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0