underbara dag

segheten från i morse gav sig lagom till lunchtid. knatade nervös som
tusan iväg till mitt nya hem, körskolan mitt i stan för inskrivning och
bokning. tänkte att; detta blir nog en mjukstart. får se om jag bokar något.
kommer ut en kvart senare. några tusen fattigare. 6 körlektioner rikare.
och till det en intensivkurs i teori med star om några veckor. happy girl!
de tre kommande veckorna har jag alltså 6 stycken körlektioner att klara av.
awsome. ska bli sjukt spännande att se hur förbannad jag blir.
detta kan vara riktigt utvecklande för mig.

sedan träffade jag maria, sandra och hanna för lite plans på bells.
ät förövrigt inte där. det smakade gammalt och jäst och chailatten var så
söt att vi faktiskt höll på att tappa tänderna mellan trätrallen.
välj ett annat place för er egen skull.
usa ligger på is och i november planeras annat resmål. kan knappt vänta!
ska bli så hur kul som helst att resa till andra breddgrader.

sprang på lina från min gamla klass och det var verkligen kul att se den tjejen.
vi var inga jättebundisar i skolan, men det blir verkligen en omställning när
man helt plötslig inte ses mer efter studenten. då är det kul att springa på varandra
lite oplanerat sådär. det är så kul att höra vad alla har för planer för framtiden och
vad man gjort sedan förra sommaren.
alla är vi olika och har olika mål. och tur är väl det?

ida gjorde oss sällskap lite senare. vi gick runt och tittade på stan, inhandlade lite
trevliga prylar och sådär. sedan var det dags för de andra att åka hem och vidare till
jobb, så jag och ida satte oss på java och fikade och pratade.
hur mysigt?

nu längtar jag efter min mamma<3
jag och pappa har övningskört, han är bäst.
puss på er sov sött i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0