kind of

vilken rolig/mysig/toppen tisdag!
ledig och så har jag hunnit med en hel del bra & kul grejer. inte så pjåkigt.
för det första träffade jag sandra på stan för en massa runtkikande och lunch.
blev bland annat en mjölkvisp och en minst sagt underbar sjal inhandlat.
sen satte jag och christoffer oss i solen på stortorget och drack lite kaffe.
nu längtar man ju så att det nästan gör ont efter vår och sommar.
avslutningsvis blev det jympa på friskis med bästa ledaren/instruktören
eller vad man nu kallar dem. hur som haver väldigt roligt!
och så har jag ju köpt färg till köksbordet som ska bli vitaste vitt. ünderbart.
och så har jag hittat en helt sjukt vit klocka jag vill ha. dumma,dumma konsumtion.
min nya fina sjal som jag aldrigaldrig tänker ta av mig!
nu ska jag skumma mjölk till kaffet med min nya mjölkvisp :)
lite tre kronor till det får göra tisdagskvällen. imorgon; ny dag nya äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0