things


konsumtion när den är som bäst
kärlek när den är som bäst <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Är vi syrror med samma smak mån tro??? Förra veckan köpte jag också den blommiga klänningen till vänster:) Vi får dra lott om vem som får ta med den till London ;) Och skorna till höger - är det svarta ballerinas från HM för typ 98 pix? I så fall har jag dem också :) Puss!

2010-04-22 @ 19:22:53
Postat av: Tilda

haha, det känns som om vi på någe vis gillar lite samma grejer :D massa fina lika grejer har vi nu! den där blommiga klänningen är sjukt fin!! puss på dig och skynda dig hem för jag längtar efter dig! <3

2010-04-22 @ 22:58:45
Postat av: Emma

Nu när jag tittar lite närmre på bilden så ser jag ju att det ligger en vit top med tryckknappar där också... Är den ganska tunn, långärmad och från Gina Tricot? Den har jag också:) Jag ska skynda mig hem!

2010-04-23 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0