all in

bara jag som är övernöjd över att fångarna på fortet är tillbaka i rutan?
sjukt jättebra!
jag har införskaffat mig en hel del nya grejer till vårt lilla bo. ett axplock here is:
krok från bruka
kökshanddukar, åhlens och marimekko





burkar från derriere la porte; en för hårspännen och en för flingor/müsli. nu består min samling förutom
de här två gullepluttarna av teburk, syburk, nagellacksburk, kakburk och sockerburk. not bad!



en rislampboll från ikea



en liten nördhylla



en turkos nördkorg a la indiska. jag börjar tro att jag är besatt av leila? haha



och så me myself. inte så ny. men en av de inneboende kan man säga?





och så den andra inneboende. en dammig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0