dött

det börjar lukta dödsäsong här. inte så konstigt, hur som haver.
jobbet suger den sista lilla musten ur mig och jag har en massa annat roligt för mig.

ikväll jobbar jag till 22.30 eller senare och imorgon vid den här tiden är det snartsnart
dags för tågresa till göteborg. det ska bli så himla kul och jag längtar.

undertiden måste jag passa på att inflika vilken sjukt bra sommar jag har haft..
första riktiga semestern med kanonfint väder och lagom av allt.
har hunnit göra hur mycket roliga saker som helst och det bästa av allt;
DEN ÄR INTE SLUT ÄN!
hela augusti breder ut som en oas framför mig, haha.

ändå kan jag inte låta bli att längta lite efter höst. det är mysigt med höst.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0