härliga helg

gårdagen till ära följde jag och emma med mamma, faster eva och farmor på en tripp genom värmland. konstutställning i munkfors (som jag trodde var malung..) och en visit hos selma lagerlöf på mårbacka. urmysig dag minst sagt och jag fick med mig en fin plansch hem som ska bli tavla i sovrummet :)

idag har regnet spelat oss ett spratt. man blir helt förlamad när det regnar. trött och seg och slut i kroppen och knoppen. förmiddagen ägnades mest åt fiffel med iphonen och eftermiddagen bjöd på inte mindre än blåbärsplockning, svampplockning och ett besök hos emilie! det blev en riktig kusinträff tillslut med både jag, emma, emilie, hanna och sara med tillhörande kids. fantastiskt!

nu ska jag göra mig redo för färd in mot stan. imorgon väntar ett besök på ögonmottagningen och sen ska jag kränga korv till kl 20. har work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0