im free

ledig dag. sov som en stock och vaknade inte förrän klockan ringde kl 9.
det händer rätt sällan att jag inte vaknar på natten och undrar var tusan jag är.

idag är jag hemma i latorp och laddar batterierna efter en vecka bland grillkorvar.
så himla skönt att bara få pusta ut och slippa fundera.

är dessutom hemma för vård av hund. när aisi kom hem häromdagen från dagis var
hon helt blå och svullen i ögat. alla ni som har husdjur förstår hur orolig man blir
och de värsta tankarna far genom huvudet. som tur var, så var det en rispa på
hornhinnan vilket hon har haft förut. det läker på ett par veckor med salva och
ögondroppar. jag vet att hon börjar bli gammal men man intalar sig att hon
ska vara frisk och pigg föralltid.

nu mår hon iallafall bra men ska inte ha för mycket sol eller dagsljus i ögat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0